Share|

Wzór karty postaci.

avatar
Administrator
AdminAdministrator
Female Wiek : 117
Skąd : z Miodowego Królestwa <3
Zawód : pomocniczek
Liczba postów : 89
Zobacz profil autora http://swistoklik.forumpolish.com
PisanieTemat: Wzór karty postaci.  Czw Lis 17, 2011 9:53 pm

Karty postaci należy umieszczać w dziale Tiara Przydziału. Zaakceptowane karty zostają przeniesione do odpowiedniego subforum.

Kod:
[center][img][/img][/center]

Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała.

[center][i]Choćbyś swą głowę schował
Pod pachę albo w piasek,
I tak poznam kim jesteś,
Bo dla mnie nie ma masek.
Śmiało, dzielna młodzieży,
Na głowy mnie wkładajcie,
A ja wam zaraz powiem,
Gdzie odtąd zamieszkacie.[/i][/center]
Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła.
- [b](imię i nazwisko)![/b] - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a [b](chłopiec/dziewczynka)[/b] o [b](epitet określający włosy)[/b] włosach i [b](kolor oczu)[/b] oczach. Zdawał/a się być [b](przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać)[/b]. Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce [b](czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału)[/b]. Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz [b](odważna/pracowita/inteligentna/sprytna)[/b]. [b](Krótki opis charakteru)[/b]. Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła.
- [b](dom, uzupełnia go administracja)[/b]! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego [b](nazwa domu)[/b], gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów.

***

Od Ceremonii przydziału minęło już [b](liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę)[/b] lat. Przez ten czas [b](niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a)[/b]. [b](Krótki opis wyglądu)[/b]. Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym [b](czasownik określający to co robiła postać)[/b]. Ubrany/a był/a w [b](krótki opis ubioru)[/b]. Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie.
- Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło.
- [b](imię i nazwisko)[/b].
- Jesteś z tych [b](status społeczny, czystość krwi i nazwisko)[/b]?
- Tak. Mój ojciec jest [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b], a moja matka [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b].
- A masz jakieś rodzeństwo?
- [b]Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).[/b]
- Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie?
- [b](Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).[/b]
- Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z [b](ulubiony przedmiot postaci)[/b]?
- Tak, [b](krótki opis zainteresowań)[/b]. Ale za to nie przepadam za [b](najmniej lubiany przez postać przedmiot)[/b].
- Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie.
- [b](Data urodzenia oraz klasa)[/b].
- No to do zobaczenia.
- Do zobaczenia.

***

Na łóżku leżał [b](epitet określający notes)[/b] notes. [b](Imię)[/b] sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis [b]"(długość, rdzeń i drewno różdżki)"[/b]. [b]Chłopak/dziewczyna[/b] wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem [b]"(adres)"[/b]. Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis [i]"Czarna magia [b](stosunek postaci do czarnej magii)[/b]"[/i]. Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście.
[i]"Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło [b](bogin)[/b]. Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."[/i]
[Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa]
Przeniósł/osła wzrok na następną stronę.
[i]"*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za [b](liczba)[/b] razem. Przybrał postać [b](postać patronusa)[/b].* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie [b](łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć).[/b]"[/i]
Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań.
[i]"Mój plan zajęć:
[b](lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu
Dla trzynastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - cztery razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dwunastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla jedenastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziesięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziewięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla ośmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

Dla siedmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - jeden razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi
●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty
●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy
●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem
●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze
●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy

Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)[/b]"[/i]

(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie)


[img][/img]

Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała.

Choćbyś swą głowę schował
Pod pachę albo w piasek,
I tak poznam kim jesteś,
Bo dla mnie nie ma masek.
Śmiało, dzielna młodzieży,
Na głowy mnie wkładajcie,
A ja wam zaraz powiem,
Gdzie odtąd zamieszkacie.
Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła.
- (imię i nazwisko)! - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a (chłopiec/dziewczynka) o (epitet określający włosy) włosach i (kolor oczu) oczach. Zdawał/a się być (przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać). Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce (czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału). Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz (odważna/pracowita/inteligentna/sprytna). (Krótki opis charakteru). Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła.
- (dom, uzupełnia go administracja)! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego (nazwa domu), gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów.

***

Od Ceremonii przydziału minęło już (liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę) lat. Przez ten czas (niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a). (Krótki opis wyglądu). Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym (czasownik określający to co robiła postać). Ubrany/a był/a w (krótki opis ubioru). Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie.
- Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło.
- (imię i nazwisko).
- Jesteś z tych (status społeczny, czystość krwi i nazwisko)?
- Tak. Mój ojciec jest (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód), a moja matka (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód).
- A masz jakieś rodzeństwo?
- Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).
- Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie?
- (Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).
- Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z (ulubiony przedmiot postaci)?
- Tak, (krótki opis zainteresowań). Ale za to nie przepadam za (najmniej lubiany przez postać przedmiot).
- Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie.
- (Data urodzenia oraz klasa).
- No to do zobaczenia.
- Do zobaczenia.

***

Na łóżku leżał (epitet określający notes) notes. (Imię) sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis "(długość, rdzeń i drewno różdżki)". Chłopak/dziewczyna wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem "(adres)". Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis "Czarna magia (stosunek postaci do czarnej magii)". Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście.
"Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło (bogin). Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."
[Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa]
Przeniósł/osła wzrok na następną stronę.
"*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za (liczba) razem. Przybrał postać (postać patronusa).* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie (łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć)."
Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań.
"Mój plan zajęć:
(lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu
Dla trzynastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - cztery razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dwunastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla jedenastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziesięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziewięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla ośmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

Dla siedmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - jeden razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi
●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty
●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy
●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem
●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze
●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy

Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)
"


(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie)

Wzór karty postaci.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Similar topics

-
» GENERATOR KARTY POSTACI
» Rezerwacje postaci
» Lista Postaci do Przejęcia.
» 1000 letnie Królestwo Isusa... jak będzie ono funkcjonowało
» Informacje i spis dotyczące postaci specjalnych.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Chwyć Świstoklik i wejdź do świata pełnego czarów! :: Bohaterowie :: Tiara przydziału-