Admin Administrator
Wiek : 123 Skąd : z Miodowego Królestwa <3 Zawód : pomocniczek Liczba postów : 89
| Temat: Wzór karty postaci. Czw Lis 17, 2011 9:53 pm | |
| Karty postaci należy umieszczać w dziale Tiara Przydziału. Zaakceptowane karty zostają przeniesione do odpowiedniego subforum. - Kod:
-
[center][img][/img][/center]
Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała.
[center][i]Choćbyś swą głowę schował Pod pachę albo w piasek, I tak poznam kim jesteś, Bo dla mnie nie ma masek. Śmiało, dzielna młodzieży, Na głowy mnie wkładajcie, A ja wam zaraz powiem, Gdzie odtąd zamieszkacie.[/i][/center] Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła. - [b](imię i nazwisko)![/b] - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a [b](chłopiec/dziewczynka)[/b] o [b](epitet określający włosy)[/b] włosach i [b](kolor oczu)[/b] oczach. Zdawał/a się być [b](przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać)[/b]. Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce [b](czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału)[/b]. Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz [b](odważna/pracowita/inteligentna/sprytna)[/b]. [b](Krótki opis charakteru)[/b]. Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła. - [b](dom, uzupełnia go administracja)[/b]! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego [b](nazwa domu)[/b], gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów.
***
Od Ceremonii przydziału minęło już [b](liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę)[/b] lat. Przez ten czas [b](niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a)[/b]. [b](Krótki opis wyglądu)[/b]. Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym [b](czasownik określający to co robiła postać)[/b]. Ubrany/a był/a w [b](krótki opis ubioru)[/b]. Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie. - Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło. - [b](imię i nazwisko)[/b]. - Jesteś z tych [b](status społeczny, czystość krwi i nazwisko)[/b]? - Tak. Mój ojciec jest [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b], a moja matka [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b]. - A masz jakieś rodzeństwo? - [b]Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).[/b] - Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie? - [b](Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).[/b] - Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z [b](ulubiony przedmiot postaci)[/b]? - Tak, [b](krótki opis zainteresowań)[/b]. Ale za to nie przepadam za [b](najmniej lubiany przez postać przedmiot)[/b]. - Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie. - [b](Data urodzenia oraz klasa)[/b]. - No to do zobaczenia. - Do zobaczenia.
***
Na łóżku leżał [b](epitet określający notes)[/b] notes. [b](Imię)[/b] sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis [b]"(długość, rdzeń i drewno różdżki)"[/b]. [b]Chłopak/dziewczyna[/b] wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem [b]"(adres)"[/b]. Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis [i]"Czarna magia [b](stosunek postaci do czarnej magii)[/b]"[/i]. Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście. [i]"Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło [b](bogin)[/b]. Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."[/i] [Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa] Przeniósł/osła wzrok na następną stronę. [i]"*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za [b](liczba)[/b] razem. Przybrał postać [b](postać patronusa)[/b].* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie [b](łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć).[/b]"[/i] Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań. [i]"Mój plan zajęć: [b](lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu Dla trzynastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - trzy razy ●●●●○○ - cztery razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dwunastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - trzy razy ●●●●○○ - trzy razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla jedenastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - trzy razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dziesięciu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dziewięciu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla ośmiu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - jeden razy ●●●●●● - jeden raz
Dla siedmiu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - jeden razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - jeden razy ●●●●●● - jeden raz
●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi ●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty ●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy ●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem ●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze ●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy
Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)[/b]"[/i]
(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie) [img][/img] Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała. Choćbyś swą głowę schował Pod pachę albo w piasek, I tak poznam kim jesteś, Bo dla mnie nie ma masek. Śmiało, dzielna młodzieży, Na głowy mnie wkładajcie, A ja wam zaraz powiem, Gdzie odtąd zamieszkacie. Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła. - (imię i nazwisko)! - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a (chłopiec/dziewczynka) o (epitet określający włosy) włosach i (kolor oczu) oczach. Zdawał/a się być (przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać). Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce (czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału). Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz (odważna/pracowita/inteligentna/sprytna). (Krótki opis charakteru). Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła. - (dom, uzupełnia go administracja)! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego (nazwa domu), gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów. *** Od Ceremonii przydziału minęło już (liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę) lat. Przez ten czas (niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a). (Krótki opis wyglądu). Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym (czasownik określający to co robiła postać). Ubrany/a był/a w (krótki opis ubioru). Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie. - Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło. - (imię i nazwisko). - Jesteś z tych (status społeczny, czystość krwi i nazwisko)? - Tak. Mój ojciec jest (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód), a moja matka (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód). - A masz jakieś rodzeństwo? - Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).- Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie? - (Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).- Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z (ulubiony przedmiot postaci)? - Tak, (krótki opis zainteresowań). Ale za to nie przepadam za (najmniej lubiany przez postać przedmiot). - Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie. - (Data urodzenia oraz klasa). - No to do zobaczenia. - Do zobaczenia. *** Na łóżku leżał (epitet określający notes) notes. (Imię) sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis "(długość, rdzeń i drewno różdżki)". Chłopak/dziewczyna wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem "(adres)". Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis "Czarna magia (stosunek postaci do czarnej magii)". Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście. "Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło (bogin). Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."[Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa] Przeniósł/osła wzrok na następną stronę. "*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za (liczba) razem. Przybrał postać (postać patronusa).* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie (łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć)."Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań. "Mój plan zajęć: (lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu Dla trzynastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - trzy razy ●●●●○○ - cztery razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dwunastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - trzy razy ●●●●○○ - trzy razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla jedenastu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - trzy razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dziesięciu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - dwa razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla dziewięciu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - dwa razy ●●●●●● - jeden raz
Dla ośmiu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - dwa razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - jeden razy ●●●●●● - jeden raz
Dla siedmiu przedmiotów: ●○○○○○ - jeden raz ●●○○○○ - jeden razy ●●●○○○ - jeden razy ●●●●○○ - dwa razy ●●●●●○ - jeden razy ●●●●●● - jeden raz
●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi ●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty ●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy ●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem ●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze ●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy
Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)"(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie) | |
|