Chwyć Świstoklik i wejdź do świata pełnego czarów!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Wzór karty postaci.

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Administrator
Administrator
Admin


Female Wiek : 123
Skąd : z Miodowego Królestwa <3
Zawód : pomocniczek
Liczba postów : 89

Wzór karty postaci. Empty
PisanieTemat: Wzór karty postaci.   Wzór karty postaci. Icon_minitime1Czw Lis 17, 2011 9:53 pm

Karty postaci należy umieszczać w dziale Tiara Przydziału. Zaakceptowane karty zostają przeniesione do odpowiedniego subforum.

Kod:
[center][img][/img][/center]

Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała.

[center][i]Choćbyś swą głowę schował
Pod pachę albo w piasek,
I tak poznam kim jesteś,
Bo dla mnie nie ma masek.
Śmiało, dzielna młodzieży,
Na głowy mnie wkładajcie,
A ja wam zaraz powiem,
Gdzie odtąd zamieszkacie.[/i][/center]
Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła.
- [b](imię i nazwisko)![/b] - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a [b](chłopiec/dziewczynka)[/b] o [b](epitet określający włosy)[/b] włosach i [b](kolor oczu)[/b] oczach. Zdawał/a się być [b](przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać)[/b]. Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce [b](czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału)[/b]. Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz [b](odważna/pracowita/inteligentna/sprytna)[/b]. [b](Krótki opis charakteru)[/b]. Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła.
- [b](dom, uzupełnia go administracja)[/b]! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego [b](nazwa domu)[/b], gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów.

***

Od Ceremonii przydziału minęło już [b](liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę)[/b] lat. Przez ten czas [b](niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a)[/b]. [b](Krótki opis wyglądu)[/b]. Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym [b](czasownik określający to co robiła postać)[/b]. Ubrany/a był/a w [b](krótki opis ubioru)[/b]. Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie.
- Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło.
- [b](imię i nazwisko)[/b].
- Jesteś z tych [b](status społeczny, czystość krwi i nazwisko)[/b]?
- Tak. Mój ojciec jest [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b], a moja matka [b](status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód)[/b].
- A masz jakieś rodzeństwo?
- [b]Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).[/b]
- Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie?
- [b](Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).[/b]
- Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z [b](ulubiony przedmiot postaci)[/b]?
- Tak, [b](krótki opis zainteresowań)[/b]. Ale za to nie przepadam za [b](najmniej lubiany przez postać przedmiot)[/b].
- Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie.
- [b](Data urodzenia oraz klasa)[/b].
- No to do zobaczenia.
- Do zobaczenia.

***

Na łóżku leżał [b](epitet określający notes)[/b] notes. [b](Imię)[/b] sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis [b]"(długość, rdzeń i drewno różdżki)"[/b]. [b]Chłopak/dziewczyna[/b] wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem [b]"(adres)"[/b]. Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis [i]"Czarna magia [b](stosunek postaci do czarnej magii)[/b]"[/i]. Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście.
[i]"Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło [b](bogin)[/b]. Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."[/i]
[Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa]
Przeniósł/osła wzrok na następną stronę.
[i]"*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za [b](liczba)[/b] razem. Przybrał postać [b](postać patronusa)[/b].* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie [b](łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć).[/b]"[/i]
Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań.
[i]"Mój plan zajęć:
[b](lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu
Dla trzynastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - cztery razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dwunastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla jedenastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziesięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziewięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla ośmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

Dla siedmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - jeden razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi
●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty
●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy
●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem
●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze
●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy

Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)[/b]"[/i]

(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie)


[img][/img]

Wszystkie głosy w Wielkiej Sali umilkły, a twarze uczniów zwróciły się w kierunku profesor McGonagall, która ułożyła już na wysokim taborecie Tiarę Przydziału. Był to stary, wysłużony kapelusz, jednak wszystkie oczy wpatrywały się w niego z zapartym tchem. Szew tuż przy rondzie rozpruł się szeroko i Tiara zaśpiewała.

Choćbyś swą głowę schował
Pod pachę albo w piasek,
I tak poznam kim jesteś,
Bo dla mnie nie ma masek.
Śmiało, dzielna młodzieży,
Na głowy mnie wkładajcie,
A ja wam zaraz powiem,
Gdzie odtąd zamieszkacie.
Gdy skończyła na sali rozbrzmiała burza oklasków. Dyrektor wkrótce uciszył je delikatnym uniesieniem ręki. Profesor McGonagall odchrząknęła i rozwinęła długi pergamin, który trzymała w dłoniach. Przebiegła wzrokiem po liście, po czym wykrzyknęła.
- (imię i nazwisko)! - z tłumu pierwszoroczniaków wystąpił/a (chłopiec/dziewczynka) o (epitet określający włosy) włosach i (kolor oczu) oczach. Zdawał/a się być (przymiotnik określający stan, w jakim znajdowała się postać). Z lekkim trudem usiadł/a na wysokim krześle wciskając na głowę tiarę, która opadła jej/mu aż na oczy. Ręce (czasownik opisujący to co robił/a z dłońmi podczas przydziału). Przed Tiarą nic nie dało się ukryć i od razu poznała, że jest to osoba nad wyraz (odważna/pracowita/inteligentna/sprytna). (Krótki opis charakteru). Szew rozdarł się ponownie, a Tiara krzyknęła.
- (dom, uzupełnia go administracja)! - pospiesznie zdjął/ęła kapelusz i ruszył/a w kierunku stołu wspólnego (nazwa domu), gdzie został/a powitany/a gromkimi brawami innych uczniów.

***

Od Ceremonii przydziału minęło już (liczba określająca ilość lat spędzonych w Hogwarcie i klasę) lat. Przez ten czas (niewiele się zmienił/a lub bardzo się zmienił/a). (Krótki opis wyglądu). Sobotni wieczór spędzał/a w Pokoju Wspólnym (czasownik określający to co robiła postać). Ubrany/a był/a w (krótki opis ubioru). Oderwał/a się od swego zajęcia, gdy podszedł do niej/niego jeden z prefektów domu, który na prośbę opiekuna prowadził spis uczniów zostających na święta w Hogwarcie.
- Cześć, jak się nazywasz? - zagaił wesoło.
- (imię i nazwisko).
- Jesteś z tych (status społeczny, czystość krwi i nazwisko)?
- Tak. Mój ojciec jest (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód), a moja matka (status krwi(tylko w przypadku osób krwi mieszanej) i zawód).
- A masz jakieś rodzeństwo?
- Tak/nie. (Jeśli postać posiada rodzeństwo opisuje je krótko).
- Dlaczego zostajesz na święta w Hogwarcie?
- (Powód dla którego postać pozostała w szkole na ferie zimowe).
- Aha... Słyszałem, że jesteś dobry/a z (ulubiony przedmiot postaci)?
- Tak, (krótki opis zainteresowań). Ale za to nie przepadam za (najmniej lubiany przez postać przedmiot).
- Też tego nie lubię... To jeszcze powiedz mi kiedy się urodziłeś/łaś i w której jesteś klasie.
- (Data urodzenia oraz klasa).
- No to do zobaczenia.
- Do zobaczenia.

***

Na łóżku leżał (epitet określający notes) notes. (Imię) sięgnął/ęła po niego i przekartkował/a go. Z notatnika wypadł rachunek ze sklepu Olivandera, widniał na nim napis "(długość, rdzeń i drewno różdżki)". Chłopak/dziewczyna wepchnął/ęła go między kartki pamiętnika i przerzucił/a kilka kolejnych stron. Tym razem natrafił/a na nieco podniszczoną kopertę, w której przyszedł do niej/niego pierwszy list z Hogwartu. Wypisano na niej pochyłym pismem "(adres)". Przez moment patrzył/a na nią, a później zerknął/ęła na stronę, która była założona owa kopertą. Uśmiechnął/ęła się pod nosem widząc napis "Czarna magia (stosunek postaci do czarnej magii)". Odwrócił/a stronę przebiegając wzrokiem po niedługim tekście.
"Mój pierwszy miesiąc w Hogwarcie minął bardzo szybko. Podoba mi się tutaj coraz bardziej, chociaż ostatnio natrafiłem/łam na coś dziwnego. Zwiedzając kolejną pustą salę usłyszałem/łam dziwny odgłos dochodzący z jednej z szafek. Niewiele myśląc otworzyłem/łam ją, co było błędem, ponieważ w moim kierunku śmignęło (bogin). Uciekłem/łam z krzykiem... Teraz już wiem, że był to bogin."
[Fragment w gwiazdkach odnosi się tylko do osób, które opanowały zaklęcie patronusa]
Przeniósł/osła wzrok na następną stronę.
"*Ostatnio na lekcjach obrony przed czarną magią zajmujemy się bardzo ciekawym tematem. Uczymy się rzucać zaklęcie patronusa, jest ono pomocne przy walce z dementorami. Mnie udało się wyczarować go już/dopiero za (liczba) razem. Przybrał postać (postać patronusa).* Profesor oznajmił mi, że opanowałem zaklęcia na poziomie (łatwym/średnim/trudnym, maksymalny poziom zależy od klasy, w której znajduje się postać, minimalny to łatwy niezależnie od klasy. Rozkład znajduje się w spisie zaklęć)."
Zamoczył/a pióro w kałamarzu i dopisał/a kilka zdań.
"Mój plan zajęć:
(lista przedmiotów, na które postać uczęszcza wraz ze skalą dotycząca stosunku do danego przedmiotu
Dla trzynastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - cztery razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dwunastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - trzy razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla jedenastu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - trzy razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziesięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - dwa razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla dziewięciu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - dwa razy
●●●●●● - jeden raz

Dla ośmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - dwa razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

Dla siedmiu przedmiotów:
●○○○○○ - jeden raz
●●○○○○ - jeden razy
●●●○○○ - jeden razy
●●●●○○ - dwa razy
●●●●●○ - jeden razy
●●●●●● - jeden raz

●○○○○○ - ten przedmiot mnie nie interesuje, jest najnudniejszy, nie radzę sobie z prostymi zagadnieniami z nim związanymi
●●○○○○ - jest to jeden z mniej lubianych przeze mnie przedmiotów, miewam z nim kłopoty
●●●○○○ - lekcje średnio mnie interesują, radzę sobie z łatwiejszymi zagadnieniami, z trudniejszymi czasami mam problemy
●●●●○○ - lekcje są dość ciekawe, radzę sobie z materiałem, chociaż nie jestem na nich mistrzem
●●●●●○ - bardzo interesują mnie te lekcje, radzę sobie na nich bardzo dobrze
●●●●●● - to mój ulubiony przedmiot, jestem z niego najlepszy

Jeżeli ktoś chce modyfikować dany schemat powinien zgłosić to administracji bądź mistrzom gry.)
"


(Opcjonalnie zamieścić można wyrywki z pamiętnika (historia), artykuły z gazet, korespondencję, inne zapiski postaci i jedno dodatkowe zdjęcie)
Powrót do góry Go down
https://swistoklik.forumpolish.com
 
Wzór karty postaci.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzór karty postaci.
» Przykładowa karta postaci.
» Przykładowa karta postaci.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Chwyć Świstoklik i wejdź do świata pełnego czarów! :: Bohaterowie :: Tiara przydziału-
Skocz do: